Door gebruik te maken van het Verzuimdesk in het MKBplusportaal staat uw klant centraal en heeft deze de beschikking over view voor zijn gehele personele administratie.

Vanuit één platform worden, naast u als arbodienst, gelijktijdig de verzekeraar, de assurantietussenpersoon en de boekhouder/accountant geïnformeerd. Zo heeft uw klant eenvoudig de beschikking over rapportages voor verzuim en aanverwante verzekeringen, inzicht in de kosten van verzuim en natuurlijk de gangbare verzuimrapportages.

WGA volgen

Door gebruik te maken van de verschillende verzuimprotocollen in ons platform kunt u de werknemer gedurende 12 jaar volgen en de werkgever begeleiden bij de re-integratie van langdurig zieke werknemers. Hiermee beschikt over unieke functionaliteit welke u nog beperkt in de markt tegenkomt.

Interventies / Verrichtingen

Op eenvoudige wijze richt u interventies en verrichtingen in in ons platform. U heeft voortdurend inzicht in de kosten per dossier waarbij u rapportages kunt aanmaken voor verzekeraars en/of assurantie tussenpersonen bij het besteden van een re-integratiebudget.

Rapportages / UWV formulieren

Vanzelfsprekend kunt u alle beschikbare UWV formulieren genereren vanuit het verzuimdossier inclusief opname van de relevante werknemergegevens. Eigen gepersonaliseerde rapportageformulieren worden ingericht en zijn direct vanuit het platform beschikbaar.

Privacy

De privacy is volledig gewaarborgd in ons moderne platform dat ontwikkeld is met een uitgebreide rollen en rechten structuur. Vanzelfsprekend staan onze servers in een beveiligd datacentrum.

Commercieel voordeel voor U

MKBplusportaal levert u commercieel voordeel op door de unieke samenwerkingsmogelijkheden. Door gebruik te maken van ons platform kunt u eenvoudig samenwerken met assurantie tussenpersonen, verzekeraars (volmachten) en boekhouders/accountants.

Contactinformatie

Tolnasingel 1

2411 PV  BODEGRAVEN
 
030-7210111 
 
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.