Met MKBplusportaal heeft u de beschikking over een volledig online personeelsadministratiesysteem.
Op eenvoudige wijze beheert u alle gegevens van uw werknemers en voert u ziek- en herstel meldingen eenvoudig door. Wie is er ziek? Wie heeft verlof? Op uw dashboard ziet u dit in één oogopslag.
U zit aan de knoppen bij het MKBplusportaal. Naar wens kunt u uw werknemers een eigen login verstrekken zodat uw werknemer kan inloggen in zijn eigen dossier en inzage krijgt in de door u opgeslagen documenten zoals de pensioenregeling, het personeelsreglement of bijvoorbeeld de arbeidsovereenkomst.
Vanuit één platform worden direct de verzekeraar en de arbodienst geïnformeerd. Ook is het mogelijk om bevestigingen te verzenden aan de accountant of boekhouder. Door dit meldproces is het mogelijk maandelijks, digitaal, een schadelastberekening,voor de verzuimverzekering ter accordering voor te leggen aan de werkgever en/of zijn boekhouder.
Door gebruik te maken van het digitale dossier heeft u altijd en overal alle personele gegevens tot uw beschikking. U kunt bovendien de door u verzekerde arbeidsvoorwaarden, zoals bijvoorbeeld uw pensioenregeling in ons platform voor uw medewerkers opslaan.
Onderdeel van MKBplusportaal is de digitale verlofadministratie. Uw werknemer vraagt zelf het verlof aan, u ontvangt een e-mail en kunt het gevraagde verlof accorderen.